مرکز توزیع خمیر فوندانت خانگی

هنگام شنیدن کلمه فوندانت یا فوندانت رول شده اغلب چهره هایی را می بینید که می پرسند ” این چیست و تفاوت در کجاست؟ ” همچنین امروزه به دلیل محبوبیت کیک های موتیف، اصطلاح فوندانت برای بافت کیک مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه بیشتر برای توده قند کشسانی که با آن کیک های خود را به زیبایی می پوشانیم، استفاده می شود و همچنین یک خمیر فوندانت خانگی با کیفیت، حاوی مقادیر زیادی چربی، تخم مرغ و آرد است.

مرکز توزیع خمیر فوندانت خانگی

خمیر فوندانت درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

خمیر فوندانت درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ فوندانت مذاب تا 90 درصد از شکر تشکیل شده است و این فوندانت با شربت گلوکز و آب در یک فرآیند عمدتاً صنعتی حرارت داده می شود، سپس سرد می شود و کمی سفت می شود همچنین عمل چرخش و حرکت مداوم باعث نتیجه یک توده شکر ضخیم و سفید است که می‌توان از آن برای لعاب دادن به کیک، پتی‌فور، اکلر، دونات و همچنین برای پر کردن شیرینی‌ها و موارد دیگر استفاده کرد.

مخمر خشک این مزیت را دارد که می تواند روند ساخت فوندانت را تسریع کند و همچنین ماندگاری بیشتری دارد و نیازی به نگهداری در یخچال نیست و همچنین مخمر معمولاً با شکر و کمی شیر هم زده شده سپس در جای گرم به مدت 30 دقیقه باقی می ماند و این کار بخاطر اینکه قارچ متابولیسم انرژی را با کربوهیدرات ها و گاز و الکل در این فرآیند دفع می شوند.

مایه خمیر به طور معمول چرب هستند لذا باید کمی بیشتر از مخمر استفاده کرد، زیرا این خمیرها فاقد مایع هستند و در نتیجه متابولیسم مخمر را مهار می کنند و در غیر این صورت ممکن است خمیر هم بلند نشود. فوندانت مایع اخیراً دوباره در بین نانوایان سرگرمی محبوب شده است و برخی از تولیدکنندگان دامنه خود را با این لعاب برای مصرف کنندگان نهایی گسترش داده اند.

فوندانت را می توان به طرز شگفت انگیزی به راحتی درست کرد و می توانید از همزن مسطح یا قلاب خمیر استفاده کنید، البته می توانید همه چیز را با دست یا با قاشق چوبی هم بزنید البته کمی سخت تر است اما به همان روش کار می کند.

طعم های متنوع خمیر فوندانت

طعم های متنوع خمیر فوندانت اساساً فوندانت بی مزه است و طعمی شبیه شکر پودر یعنی کاملا شیرین است و همه این طعم را دوست ندارند، بنابراین انواع مختلفی از فوندانت با طعم های مختلف وجود دارد ، اما این باعث کاهش شیرینی آن نمی شود و در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد که کدام نوع فوندانت طعم بسیار خوبی دارد و کدامیک چندان شیرین نیستند یا چگونه می توانید از طعم بیش از حد شیرینی فوندانت جلوگیری کنید بنابراین فوندانتی را خواهید یافت که طعم بسیار خوبی دارد.

1- فوندانت مارشملو

فوندانت مارشملو که طعم لطیف وانیلی مارشمالو را دارد، بسیار محبوب است ، اما طعم بسیار شیرینی نیز دارد و برای اینکه طعم این فوندانت خیلی شیرین نباشد و همچنین خود کیک نباید آنقدر شیرین باشد .

2-فوندانت دکوباک

فوندانت دکوباک در طعم های مختلف طعم عالی، اما شیرین زیادی دارد و با این حال، اگر فوندانت نازک باز شود ، شیرینی کمتری دارد و با کیک هماهنگی بیشتری دارد.

3-فوندانت باترکریم

اگر از باترکریم به عنوان پایه فوندانت خود استفاده می کنید، این نیز می تواند دلیلی باشد که شیرینی فوندانت فوق العاده خودنمایی می کند و همچنین وجود کره و چربی به عنوان مثال یک تقویت کننده عطر و طعم عمل می کند.

همچنین باترکریم فرانسوی یا ایتالیایی را امتحان کنید که می تواند با طعم فوندانت نیز سازگار شود به همین ترتیب، گاناش با محتوای شکلات بالا می‌تواند جایگزینی عالی برای از بین بردن شیرینی باترکریم باشد تا طعم فوندانت کمتر شیرین شود همچنین اگر از شکلات تلخ نیز برای گاناش استفاده کنید باید شیرینی آن را با دیگری مهار کنید و همچنین می توانید نکات عالی را در پست وبلاگ ما بیابید تا بتوانید یک فوندانت ایده آل بسازید.

به طور خلاصه چیزی به نام فوندانت واقعاً غیر شیرین وجود ندارد، زیرا فوندانت عمدتاً از پودر قند تشکیل شده است، اما برخی از انواع آن کاملاً محبوب هستند و با این حال، چندین ترفند می تواند فوندانت را کمتر شیرین کند و مهمتر از همه، طعم آن را با کیک هماهنگ تر کند و فوندانت در نهایت سلیقه ای است و تفاوت های مشخصی دارد.

راهنمای انتخاب بهترین خمیر فوندانت

راهنمای انتخاب بهترین خمیر فوندانت بهترین فوندانت کدام است؟ بسیاری از مردم، به ویژه تازه واردان به بخش کیک، این سوال را اغلب از خود می پرسند و یافتن پاسخی برای این موضوع آسان نیست زیرا بسیاری از کسانی که با فوندانت اشتباه شروع می کنند تمایل به تزئین کیک را از دست می دهند که واقعاً مایه شرمساری است.

ما در این مجموعه، مارک های آزمایش شده خود را به شما نشان می دهم که بهترین نوع کدام است و از کدام نوع برای چه استفاده کنید و ما قیمت ها را با هم مقایسه می کنیم و در مورد نحوه استفاده از آن ها، شما را راهنمایی می کنیم.

خمیر فوندانت درجه یک برای پوشش، باید صاف باشد و نباید خیلی نرم باشد، در غیر این صورت هنگام انبار کردن پاره می شود و اگر خیلی سفت یا خشک باشد، ترک های ناخوشایندی روی فوندانت ایجاد می شود، حتی اگر تمیز پوشانده شده باشد .

جنبه دیگر این است که آیا دوست دارید فوندانت را خودتان رنگ کنید یا به تعداد زیادی فوندانت رنگی تکیه کنید همچنین در اینجا نیز تولید کنندگان انتخاب رنگ متفاوتی را ارائه می دهند.

در نهایت هر کسی در مورد بهترین فوندانت ترجیحات خاص خود را دارد و باید انواع مختلفی را برای خود امتحان کند، البته این را هم باید گفت که یکی فوندانت سفت تر را بیشتر از انواع نرم دوست دارد، و دیگری برعکس، لذا این به شما یک نمای کلی از انواع فوندانت را می دهد.

شرکت فروش خمیر فوندانت خانگی

شرکت فروش خمیر فوندانت خانگی اکنون می توان خمیر فوندانت خود را از بسیاری از سوپرمارکت ها خریداری کرد اما متاسفانه کیفیت دلخواه را برای شما ندارد لذا ما به شما پیشنهاد می کنیم که خمیر فوندانت اعلا خود را با بهترین کیفیت از ما خریداری کنید و همچنین ما بزرگترین شرکت فروش خمیر فوندانت را داریم.

همچنین ما برای تولید محصولات خود از بهترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کنیم تا بتوانیم محصولی مرغوب از جمله خمیر فوندانت اصل را به مردم پیشنهاد بدیم و در صورت داشتن هر گونه سوال و نظر یا پیشنهاد می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما