شرکت توزیع ژله بریلو قرمز

ژله بریلو قرمز، مخلوطی نیمه جامد و تهیه شده از آب میوه و شکر است که جزئی از لوازم قنادی محسوب شده و معمولا برای تزئین کیک از آن استفاده می شود. تهیه ژله راه خوبی برای حفظ طعم میوه ها برای لذت بردن از آنها در طول سال می باشد. شرکت توزیع ژله بریلو قرمز، این محصول را برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور با قیمت مناسب عرضه می نماید.

شرکت توزیع ژله بریلو قرمز

مواد اصلی تشکیل دهنده ژله بریلو

مواد اصلی تشکیل دهنده ژله بریلو مواد ضروری برای ساخت ژله بریلو عبارتند از: طعم میوه، نشاسته ذرت، پکتین، شکر، اسید و آب. زمانی که غلظت مناسبی از مواد ذکر شده در اثر حرارت ایجاد شد، ژله بریلو آماده مصرف می شود.

طعم میوه: این بخش توسط آب میوه تهیه می شود؛ برای برخی از ژله های بریلو از مخلوط آب میوه های مختلف استفاده می شود، همچنین ممکن است مقداری اسید به آن اضافه نمایند؛ اما در هر حال آب میوه، منبع آب موجود در ژله است.

پکتین میوه ها: محصولاتی نظیر انواع ژله بریلو، توانایی ژله سازی خود را از گروهی از مواد به نام پکتین به دست می آورند. پکتین ساختار سه بعدی را ایجاد می کند که منجر به یک محصول ژله ای می شود، به همین دلیل از آن در ژله ها و مرباها استفاده می شود. پکتین از یک ترکیب اصلی، پروتوپکتین، در هنگام رسیدن میوه و در طول پختن میوه های نارس برای استخراج آب تشکیل می شود.

میوه های کاملا رسیده نسبت به میوه های نیمه رسیده حاوی پکتین کمتری هستند؛ اما به صورت کلی همه میوه ها حاوی مقداری پکتین می باشند. سیب، انگور فرنگی، آلو و زغال اخته معمولاً حاوی مقدار کافی پکتین برای تشکیل ژل پکتین هستند. سایر میوه ها مانند توت فرنگی، گیلاس یا زغال اخته حاوی پکتین کمی هستند و همراه با میوه های سرشار از پکتین یا با محصولات پکتین تجاری ترکیب می شوند تا از آنها برای ژله استفاده شود.

آشنایی با طعم های مختلف ژله بریلو

آشنایی با طعم های مختلف ژله بریلو ژله بریلو سیب: یکی از طعم های دلپذیر و لذیذ ژله بریلو، سیب است و به راحتی تهیه می شود؛ نه تنها درست کردن آن آسان است، بلکه از تمام ویتامین های سیب استفاده می کند تا ضایعاتی وجود نداشته باشد.

ژله بریلو شاه توت: دارای طعمی بسیار خوشمزه و بیاد ماندنی است؛ این ژله دستور العملی بسیار آسان دارد و فقط به پنج ماده اولیه نیاز است: توت سیاه، پکتین، شکر، آب لیمو و آب. گزینه عالی برای نگهداری در زمستان یا لذت بردن از آن به محض آماده شدن است.

ژله زغال اخته: طعم زغال اخته بر روی کیک یا شیرینی واقعا بی نظیر است و این ژله کاملاً لذیذ به نظر می رسد. زغال اخته دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی است. اگر طرز تهیه آن را بدانید یا ژله بریلو زغال اخته آماده را از بازار تهیه کنید، پشیمان نخواهید شد.

ژله بریلو نعناع: در طول تعطیلات بسیار می چسبد، می توانید آن را روی یک تکه بیسکویت خامه ای بریزید و در زمان تعطیلات خود یک کراکر خوشمزه را سرو کنید. حتی می توانید آن را تهیه کرده تا صبح ها همراه با نان تست خود از مزه آن لذت ببرید.

ژله بریلو آلو وحشی: اگر تا به حال به اندازه کافی خوش شانس بوده اید و توانسته اید آلوهای وحشی را پیدا کنید، می دانید که چقدر لذیذ هستند. آیا می دانستید که می توانید از آنها ژله بریلو درست کنید؟ ژله بریلو آلوی وحشی بسیار راحت درست می شود و می تواند همراه هميشگی نان تست و قهوه شما در صبح باشد.

ژله بریلو هلو: اگر ژله میوه را به قهوه و کاکائو ترجیح می دهید، طعم هلو را به شما پیشنهاد می کنیم. این ژله در مدت کوتاهی آماده شده و برای درست کردن آن فقط به شش فنجان هلو خرد شده و همچنین به شکر، پکتین، آب لیمو و چند ماده دیگر نیز احتیاج دارید. طعم این ژله روی نان تست یا بیسکویت فوق‌العاده است.

ژله بریلو هندوانه: فوق العاده ترین طعم را در این لیست دارد. این ژله نیز به چند فنجان هندوانه نیاز دارد که به راحتی می توانید آن را در تابستان تهیه کنید. همچنین از انواع طعم های دیگر ژله بریلو می توان ژله موز، ژله طالبی، ژله توت، ژله شراب، ژله انگور که هر کدام طعم های خاص خود را دارند، نام برد و می توانید خودتان آنها را تهیه کرده و یا از ژله بریلو آماده استفاده کنید.

کاربرد های متنوع ژله بریلو آماده

کاربرد های متنوع ژله بریلو آماده اگر دوست دارید ژله های مختلف را امتحان کنید، یا خودتان مقدار زیادی از آن را درست کرده اید، گاهی اوقات باید راهی برای استفاده از آن پیدا کنید؛ به خصوص زمانی که در فکر درست کردن کیک و بیسکویت های متنوع و لذیذ نیز هستید. برای اطلاع از کاربردهای متنوع انواع ژله بریلو آماده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کیک: همیشه لازم نیست از مربای توت فرنگی یا تمشک برای تهیه ی کیک ها استفاده کنید. طعم های مختلف ژله بریلو را امتحان کنید تا طعم دلخواه خود را بیابید. بدون شک پخت کیک های رنگارنگ با استفاده از این محصول می تواند اشتهای همه افراد را در کسری از ثانیه برانگیزد.

بیسکویت: این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، ولی به طرز عجیبی خارق العاده است. کمی ژله می تواند کمک زیادی به تبدیل شدن یک بیسکویت ساده به یک عصرانه فوق العاده با طعمی به یاد ماندنی، نماید.

شیرینی خشک: شاید برای بسیاری از افراد به ویژه کودکان، خوردن شیرینی های خشک به تنهایی جذابیت زیادی نداشته باشد. در اینجاست که اهمیت کاربرد یک ژله بریلو اصل خود را نشان می دهد. با تهیه یک ژله بریلو باکیفیت از بازار و به کار بردن آن به عنوان روکشی برای انواع شیرینی خشک می توان علاوه بر ایجاد جذابیت های بصری بیشتر، به طعم آنها نیز تنوع بیشتری بخشید.

تولید کننده ژله بریلو قرمز

تولید کننده ژله بریلو قرمز مراکز تولید کننده ژله بریلو بسیاری مشغول به کار تولید و توزیع ژله باکیفیت هستند. آنها تلاش می کنند تا بهترین محصولات را در طعم های متنوع به صورت عمده و بی واسطه تهیه کرده و با پخش مستقیم آن، عنوان فروشنده مستقیم ژله باکیفیت را در بازار به دست آورند.

در صورت خرید مستقیم ژله بریلو از این تولید کننده، در رابطه با کیفیت و قیمت به شما اطمینان خاطر داده می شود، در هنگام خرید ژله می بایست به تاریخ تولید و انقضاء، علامت استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت که باید روی بسته بندی برچسب خورده باشد، توجه کرد. امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما