قیمت روز شیرینی میکادو در تهران برای خریدار عمده

شیرینی ها انواع مختلفی دارند که برخی فقط مناسب مجالس جشن و سرور و برخی مختص عزاداری ها هستند. شیرین های حلوایی مخصوص مجالس ختم و عزاداری و کیک ها و رولت های خامه ای بیشتر مخصوص مجالس جشن و شادی هستند. اما بعضی شیرینی های خشک مانند میکادو در طعم های مختلفی تهیه می شوند و در هر دو نوع مجلس عزاداری و شادی قابل استفاده اند. اگر به دنبال قیمت روز شیرینی میکادو در تهران و سایر شهرها هستید با این مطلب همراه باشید.

قیمت روز شیرینی میکادو در تهران برای خریدار عمده

فروش شیرینی میکادو به صورت مستقیم زیر قیمت بازار

فروش شیرینی میکادو به صورت مستقیم زیر قیمت بازاراین نوع شیرینی به دو صورت خانگی و صنعتی تهیه می شود. اگر دوست دارید یک بار در خانه پخت این نوع شیرینی را امتحان کنید بسیار عالی است. این نوع به مواد اولیه زیادی نیاز ندارد و به راحتی در منزل قابل تهیه است.

اما در شرکت های تولیدی شیرینی میشکا، این محصول به صورت صنعتی و با دستگاه تهیه می شود. مزایای تولید صنعتی آن عبارتند از :

  1.  حجم تولید بالا و قیمت تمام شده کمتر 
  2.  بریدن شیرینی ها در قطعات یک اندازه و کاملا منظم 
  3.  صرفه اقتصادی و فروش شیرینی میکادو به صورت عمده 

اگر خواهان خرید این محصول در حجم بالا و زیر قیمت بازار هستید سری به فروشگاه ما بزنید. فروش مستقیم این محصول در فروشگاه ما حتما برای شما به صرفه ترین و راحت ترین روش خرید این شیرینی خوشمزه خواهد بود.

نرخ روز شیرینی میشکا در بازار ایران

این محصول در انواع شکل ها بریده می شود و طعم های مختلفی دارد. این نوع شیرینی از ورقه های ویفر درست شده که کرم های شیرین و خوشمزه بین این ورقه ها قرار می گیرد.

مواد اولیه در دسترس و ارزان قیمت آن باعث می شود بتوان به راحتی آن را در خانه هم درست کرد. تولیدی های شیرینی و قنادی ها معمولا حجم بالایی از این محصول را در قفسه های خود چیده اند. در نذری ماه محرم و صفر هم بسیاری از مردم این نوع نذری را انتخاب می کنند. خوردن آن همراه با چای بسیار لذت بخش است و چون دل را نمی زند ممکن است در خوردن آن زیاده روی کنید.

نرخ روز این محصولات در بازار ایران بسته به روزهای متفاوت سال و نرخ کلی شیرینی و قند و شکر متفاوت است. برای یک خرید آسان، ارزان و به صرفه به فروشگاه ما سر بزنید.

با دیدن انواع موجود محصولات، طعم و شکل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما