فروش عمده ژله بریلو قنادی

حتما شما هم حین خرید کیک های قنادی توجه شما ،به ژله های رنگی روی کیک که به خوبی روی کیک را به صورت کامل پوشانده و با ظاهر صاف و شفاف خود در پشت ویترین دلربایی میکنند.یاحتما موقع پختن کیک های ژله بریلو قنادی به گوش شما خورده است. در کشور ما انواع پودر ژله در طعم های مختلف که ژله بریلو یکی از انواع آن می باشد به صورت عمده توزیع و پخش می گردد. مجموعه ما فروشنده عمده ژله بریلو قنادی می باشد و این محصول را به بازار با قیمت به روز توزیع می کند.

فروش عمده ژله بریلو قنادی

طعم های مختلف ژله بریلو

طعم های مختلف ژله بریلو طعم های بسیار مختلفی ژله بریلو درجه یک می تواند داشته باشد زیرا این طعم با توجه به سلیقه افراد معین و مشخص می شود. این ژله را می‌ توان با ترکیباتی نظیر شکر و نشاسته ذرت و عصاره میوه و همچنین مواد و افزودنی های مجاز خوراکی تهیه نمود و در واقع این ژله هم به شیوه خانگی و هم در شیرینی فروشی ها و قنادی ها قابل تهیه و آماده سازی است و برای تزیین انواع کیک های تولد، کیک های شکلاتی و شیرینی های مختلف مورد استفاده واقع می شود. رنگ قرمز این ژله عمدتاً به دلیل وجود مایع قرمز رنگی می باشد که با عصاره توت فرنگی یا افزودنی های مجاز توت فرنگی و آلبالو آمیخته شده است.

اما ژله بریلو رنگ های دیگری هم دارد از جمله سبز، آبی و لیمویی که به ترتیب با طعم های کیوی، بلوبری و موز روی سطح کیک را می‌ پوشاند. غلظت این ژله به میزان مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد و معمولاً با هر طعم و رنگی که باشد دارای غلظت یکسانی است.

لازم به ذکر است که علاوه بر رنگ هایی که به آن اشاره شد، رنگ های نارنجی با طعم پرتقال، صورتی با طعم هندوانه و قهوه ای با طعم کاکائو هم از جمله رنگ ها و طعم های ژله بریلو به شمار می‌ رود.

ابتدا محتوای داخل بسته یعنی ژله بریلو آماده را در ظرف مورد نظر ریخته و آن را روی بخار کتری آب بگذارید و به ارامی هم بزنید خاصیتی که این ژله اماده دارد این است که با حرارت و بخار ابی که به آن می خورد مواد کم کم شروع به رقیق شدن می کنند و آب می گردد.

میتوان مواد ژله بریلو را درون ظرفی ریخته و به ارامی به آن اب اصافه نماید تا به رقیقی که مد نظرتان است برسید البته نباید زیاد رقیق گردد زیرا باعث خراب شدن و دیر خشک شدن ژله بریلو ایرانی می گردد بعد تز اتمام کار شما می توایند با یک فرچه تمیز مخصوص شیرینی پزی مواد ژله ای را بر روی کیک یا شیرینی و میوهدی مورد نظر خود بزنید.

ویژگی های ژله بریلو اصل چیست؟

ویژگی های ژله بریلو اصل چیست؟ ویژگی های بسیاری ژله بریلو اصل می تواند داشته باشد که مهم ترین آن در طعم های بسیار مختلفی به توزیع می رسند. از ژله بریلو برای تزیین انواع کیک از جمله کیک تولد و انواع دسر و بیسکویت خشک استفاده می شود. با استفاده از طعم های مختلف پای یا ترکیب طعم های مختلف با رنگ های مختلف، جلوه ای زیبا ایجاد کنید و به کیک یا شیرینی خود تنوع بیشتری بدهید. اگر پای خانگی درست می کنید، می توانید غلظت این ژله را با توجه به نیازتان کم یا زیاد کنید. کیک، ژله، بیسکویت و غیره اگر می خواهید شکل های زیبایی روی ژله ایجاد کنید می توانید غلظت ژله را افزایش دهید اما ژله بریلو برای پوشاندن کیک نیازی به غلیظ شدن ندارد.

تزیین کیک با ژله بریوش کیک را زیباتر می کند و می توان انواع کیک را با بریوش درست کرد. ب ریلو روی کیک با توجه به طعم های مختلف بریلو، کیک را رنگ می کند. این ژله بسیار چسبنده است و روی سطح و لبه های کیک نمی ریزد. ژله بریلو گاهی با پودر ژله غیر معمول نیر درست می شود. علاوه بر کاربردهای بریلو که در بالا ذکر شد، به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد: بریلو به عنوان براق کننده میوه: یکی از مهمترین کاربردهای بریلو جلوگیری از تابش خیره کننده و تماس هوا با میوه ها و زیور آلات است.

بهترین مکان برای نگهداری ژله بریلو

بهترین مکان برای نگهداری ژله بریلو بهترین مکان برای نگهداری ژله بریلو در یخچال می باشد زیرا اگر ژله در محیط سردتری نسبت به محسط خود قرار دهیم ماندگاری بالاتری را دارد. بهترین مکان نگه داری ژل بریلو در ظرف در بسته است. نگهداری ژله بریلو در یخچال و یا در جای خشک و خنک بهترین نحوه نگهداری آن است ،که در این حالت می‌تواند تا ۲ماه مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر غلظت بریلو شما مناسب نبود یه نکته آموزشی مهم به شما یاد میدهیم کافی است،یا بریلو خود را به صورت بنماری روی کتری یا سماور قرار دهید،یا به آن اب جوش کم کم اضافه شود که غلظت مناسب خود را پیدا کنید،که بسته به نوع استفاده شما غلظت مورد نظر خود را پیدا کنید.

با تماس قسمت بریوش با سطح کیک، قسمت تمیز کاغذ در پشت و با استفاده از قلم مو برای انتقال طرح بریوش، به آرامی در امتداد خطوط بکشید. در نهایت بین خطوط را با خامه، باترکریم یا بریوش پر کنید. چسب فوندانت: بریلو به عنوان چسب برای تزئینات ظریف استفاده می شود. پشت دکوری که می خواهید را خیلی راحت با قلم مو بکشید و روی کیک یا دسر بچسبانید. وقتی صحبت از کیک فوندانت می شود، بریوش فقط برای تزئینات سبک استفاده می شود و تاپرهای سنگین نیاز به چسب فوندانت دارند.

تولید کننده ژله بریلو قنادی

تولید کننده ژله بریلو قنادی ژله از تولیدکنندگان بسیار حاذقی برخوردار است که درواقع تولید ژله می تواند به نوعی حرفه اختصاصی محسوب شود. عرضه ژله بریلو در طمع های مختلف و رنگ های متفاوت:

۱صدفی.۲شکلاتی.۳البالو.۴توت فرنگی۵.کارامل۶سیب و…. وارد بازار شده است.شما بر حسب طمع مورد علاقه خود و یا طرحی که در ذهن تان دارید، میتوانید نوع بریلو خود را انتخاب وجهت خرید آن اقدام کنید.

این نکته باعت می شود دست شما در انتخاب رنگ های مختلف جهت بوجود آوردن اثر زیبا شما باز باشد.ژله بریلو به علت استفاده فراوان ،در لوازم قنادی های سراسر کشور موجود است .پس شما در تهیه محصول دچار هیچگونه مشکل نخواهید شد.

ترافل های رنگارنگ یکی از زیباترین تزییناتی است که امروزه در مدل های مختلف کیک و کیک به چشم می خورد و در اکثر مراکز فروش یافت می شود. ترافل های رنگی توسط توزیع کنندگان قنادی آشنا به ترکیب و عملکرد این الگوی تزئینی به فروش می رسد. از این رو مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بهترین ژله بریلو قنادی به وب سایت ما مراجعه کنند. برای تولید کننده ژله رضایت خریداران بسیار شرط و ملاک می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما