خرید مستقیم ژله بریلو نرم

ژله بریلو نوعی مایع براق است که برای تزیین کیک های تولد و نظایر آن مورد استفاده واقع می شود. این ژله انواع مختلفی دارد که در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین مواردی از جمله بررسی ژله بریلو نرم ، ژله بریلو درجه یک، ژله بریلو باکیفیت، فروشنده ژله بریلو و ژله بریلو کاکائویی کانون اصلی توجه ما در این مقاله به حساب می‌ آید. در بخش بعدی، نخست طعم های متنوع ژله بریلو مطرح می‌ شود و سپس، در مورد شکل‌ گیری آسان این محصول صحبت خواهد شد. در ادامه آن، بهترین مکان برای نگهداری این نوع ژله معرفی می گردد و در پایان، فروشنده اصلی و مهم این ژله از نوع کاکائویی آن مورد بحث قرار می‌ گیرد.

خرید مستقیم ژله بریلو نرم

انواع مختلف ژله بریلو موجود در بازار

انواع مختلف ژله بریلو موجود در بازار

ژله بریلو نوعی مایع تزیینی برای پوشش دادن سطح روی کیک است که رنگ آن در غالب موارد قرمز بوده و تمام سطح کیک را می‌ پوشاند. این ژله هم به شیوه خانگی قابل تهیه است و هم در قنادی ها و شیرینی فروشی ها آماده می شود.

این ژله را می‌ توان با ترکیباتی نظیر شکر و نشاسته ذرت و عصاره میوه و همچنین مواد و افزودنی های مجاز خوراکی تهیه نمود و در واقع این ژله هم به شیوه خانگی و هم در شیرینی فروشی ها و قنادی ها قابل تهیه و آماده سازی است و برای تزیین انواع کیک های تولد، کیک های شکلاتی و شیرینی های مختلف مورد استفاده واقع می شود.

رنگ قرمز این ژله عمدتاً به دلیل وجود مایع قرمز رنگی می باشد که با عصاره توت فرنگی یا افزودنی های مجاز توت فرنگی و آلبالو آمیخته شده است. اما ژله بریلو رنگ های دیگری هم دارد از جمله سبز، آبی و لیمویی که به ترتیب با طعم های کیوی، بلوبری و موز روی سطح کیک را می‌ پوشاند.

غلظت این ژله به میزان مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد و معمولاً با هر طعم و رنگی که باشد دارای غلظت یکسانی است. لازم به ذکر است که علاوه بر رنگ هایی که به آن اشاره شد، رنگ های نارنجی با طعم پرتقال، صورتی با طعم هندوانه و قهوه ای با طعم کاکائو هم از جمله رنگ ها و طعم های ژله بریلو به شمار می‌ رود.

لازم به ذکر است که گاهی اوقات طعم ژله بریلو را نوع کیک و موادی که در تهیه کیک به کار رفته است تعیین می‌ کند چرا که هر ژله ای با هرکیکی ممکن است تناسب نداشته باشد. به عنوان مثال، فروشنده بزرگ ژله با طعم توت فرنگی و رنگ قرمز را معمولاً برای کیک هایی که ترکیبات آنها انواع موز، گردو و به طور کلی کیک میوه‌ ای و گردویی می باشد انتخاب می نمایند.

حال آن که از ژله بریلو کاکائویی معمولاً برای کیک های کشمشی و کاکائویی استفاده می‌ شود. به عبارت دیگر، ژله بریلو کاکائویی به ندرت برای کیک های میوه ای و کیک هایی که ترکیباتی نظیر گردو و انواع تکه های میوه را دارند و یا کیک هایی که به کیک شکلاتی شهرت دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیبات موجود در ژله بریلو

ترکیبات موجود در ژله بریلو

ژله بریلو نیز همانند هر نوع ژله میوه ای دیگری باید درون قالب خاص خود قرار گیرد تا شکل دلخواه و مورد نظر را به خود بگیرد. البته میزان غلظت، چسبندگی و حجم مواد و همچنین ترکیبات به کار برده شده در تولید این نوع از ژله نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

ترکیبات به کار برده شده در تولید ژله بریلو نه تنها درخشندگی و طعم آن را تعیین می‌ کند، بلکه نشان می‌ دهد تا چه اندازه این ژله می تواند هم شکل با یک قالب خاص در بیاید و یا به طور کلی شکل خاصی را به خود بگیرد.

شایان ذکر است که برخی از افراد زمانی که ژله بریلو را چه به شیوه خانگی و چه در قنادی تهیه نمودند، آن را داخل قیف یا کیسه‌ ای شبیه به قیف قرار می‌ دهند و سپس، آن را آرام آرام با فشار اندک در سرتاسر کیک یا ماده‌ ای که قرار است روی آن را بپوشانند پخش می‌ کنند.

در واقع، شکل گیری آسان ژله بریلو پس از آن که مواد آن با یکدیگر ترکیب شد، با استفاده از یخچال صورت می‌ گیرد و سپس، با استفاده از ابزارهایی که به آن اشاره کردیم روی کیک یا هر ماده دیگری توزیع می شود.

ژله بریلو اصل چه مشخصاتی دارد؟

ژله بریلو اصل چه مشخصاتی دارد؟

ژله بریلو به دلیل داشتن ترکیبات میوه ای و افزودنی های مجاز خوراکی که علاوه بر نشاسته ذرت، شکر و سایر مواردی که در تهیه آن دخالت دارد در آن به کار برده شده است، بایستی حتما در یخچال نگهداری شود چرا که در غیر این صورت لیز شده و یا از حالت ژله ای خود خارج می شود و به تدریج منعقد، سفت و غیر قابل مصرف می گردد.

از این رو، لازم است مادامی که این ژله بریلو رنگی روی کیک قرار دارد، درون جعبه یا محفظه ای درب دار قرار گیرد و سپس وارد یک فضای خشک و بسیار خنک همچون یخچال شود تا در دمای بسیار سرد آن، طعم و رنگ و غلظت و کیفیت ژله حفظ گردد و قابلیت استفاده و هضم در روزهای آتی را داشته باشد. ژله بریلو امروز به طور مستمر مورد استفاده قرار میگیرد.ژله بریلو در مقایسه با خامه بسیار کم کالری تر است.بریلو بر خلاف خامه در رنگ های مختلف عرضه میشود.نکته مهم ماجرا ایرانی بودن بریلو است.بریلو یک سس شیرین و خوش طمع است. حتی اگر ژله بریلو روی کیک نباشد و به صورت جداگانه تهیه شده باشد تا برای مواردی نظیر تزیین‌ کیک یا نظایر آن در روزهای آتی قرار باشد مورد استفاده واقع شود نیز بایستی که در یخچال نگهداری شود چرا که بنا به دلایلی که به آن اشاره کردیم، چنانچه این محصول خارج از یخچال قرار گیرد، کیفیت، غلظت و طعم خود را از دست می‌ دهد و در این صورت غیر قابل استفاده می‌ شود.

فروشنده بزرگ ژله بریلو نرم

فروشنده بزرگ ژله بریلو نرم

فروشندگان مهم و اصلی ژله بریلو اصل با هر نوع، رنگ و طعمی که باشد، قنادی ها و شیرینی فروشی ها هستند که نه‌ تنها در تهیه این ژله نقش بسزایی ایفا می کنند، بلکه آن را برای تزیین انواع کیک های تولیدی خود نیز استفاده می نمایند.

این مراکز انواع ژله بریلو را از طریق محل کسب خود و هم از طریق پایگاه اینترنتی معتبری که مرتبط با فروشگاه آنان است در اختیار خریداران عمده و غیر عمده این محصول قرار می دهند.

یکی از این فروشندگان پایگاه اینترنتی شرکت پیش رو می باشد که مرغوب ترین و با کیفیت ترین ژله بریلو را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما