قیمت پودر کیک وانیلی | ارائه کننده انواع پودر خوراکی باکیفیت

سالهاست که استفاده از پودر کیک برای پختن کیک اسفنجی خانگی استفاده می شود و بسیاری از مردم رو به این پودر ها آورده اند. تولید کنندگان این پودر ها نیز که استقبال بیشمار مردم را دیدند این پودر ها را در طعم های مختلف به بازار عرضه کردند.

شرکت ها و کارخانجات رشد و زر جزو بزرگترین تولید کننگان این محصول در کشور هستند. قیمت پودر کیک وانیلی در بازار با توجه به برند آن متفاوت است که برند رشد این محصول را با قیمت ۹/۹۰۰ تومان به فروش می رساند که در صورت خرید اینترنتی این مبلغ کاهش نیز می یابد.

قیمت پودر کیک وانیلی | ارائه کننده انواع پودر خوراکی باکیفیت

قیمت پودر کیک وانیلی

قیمت پودر کیک وانیلیقیمت پودر کیک وانیلی با توجه به برند آن در بازار متفاوت است. بهترین مارک پودر کیک آماده را نمی توان به طور دقیق بیان کرد چرا که سلیقه مردم در این زمینه متفاوت است و گاها دیده شده است که یک برند دارای پودر کیک صبحانه شیرین عسل فوق العاده در یک طعم است و گاها همان برند در طعمی دیگر کیفیت ضعیفی دارد.

حال با توجه به این توضیحات قیمت پودر کیک وانیلی در برند های مختلف متفاوت اما نزدیک به هم است و در حدود ۱۰ هزار تومان در بازار قیمت گذاری می شود.

خرید عمده کیک پودر کیک وانیلی

خرید عمده کیک پودر کیک وانیلیدر حال حاضر با توجه به گسترش اینترنت و شبکه های مجازی بسیاری از خرید ها چه بصورت جزئی و چه بصورت کلی بصورت مجازی صورت می گیرد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از خریداران و فروشندگان رو به این سمت بیاورند. کافیست با یک کلیک ساده و سرچ کردن متوجه شوید که بسیاری از برند ها در سایت ها م صفحات مجازی خود به دنبال این هستند که محصولات خود را بصورت عمده و یا حتی جزئی به فروش برسانند. این موضوع باعث شده است که دست بسیاری از دلالان نیز از این بین برداشته شود و سود کارخانجات نیز بیشتر شود.

لیست قیمت انواع پودر کیک

لیست قیمت انواع پودر کیک خوشمزه ترین پودر کیک آماده در بازار را مردم معرفی می کنند اما برند های رشد و زر ماکارون از جمله قدیمی ترین و بهترین کارخانه جات این حوزه هستند. در اینجا قصد داریم لیست قیمت انواع پودر های کیک را ذکر کنیم:

• وانیل شکری ۴۰ گرمی  پودر کیک برتر – ۴۳۰۰ تومان

• قیمت بکینگ پودر ۹۰ گرمی بالسی – ۴۳۲۰ تومان

• پودر بکینگ کاکائویی رشد – ۵۵۰۰ تومان

• پودر کیک دارچینی زر ماکارون ۳۸۰ گرمی – ۶۲۰۰ تومان

• بکینگ پودر هدیه طلا مقدار ۷۵ گرم – ۴۸۰۰ تومان

• پودر ماگ کیک کاکائویی ۳۸۰ گرمی زر ماکارون – ۶۵۰۰ تومان

مراکز فروش پودر کیک در سراسر کشور

مراکز فروش پودر کیک در سراسر کشورمراکز فروش پودر کیک اغلب در شهر های بزرگ کشور از جمله تهران حضور دارند. اما امروزه صحبت از یک مکان و محدود کردن همه خدمات در یک شهر یک شوخی به حساب می آید. دنیا آنقدر کوچک شده است که به عنوان دهکده جهانی از آن یاد می شود. با بررسی سایت های مختلف می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و حتی روش درست کردن آن محصول را نیز بیابید. سایت امالز سایتی است که تمامی این قیمت ها را در خود جای داده است و می توانید از انواع برند ها ، انواع محصولات را مشاهده کنید. با به عنوان نمونه روش پخت آن ها مثلا دستور پودر کیک رشد یا سایر برند ها را بیابید و پودر کیک آماده در قابلمه را شاهد باشید.

ارزان ترین پودر کیک وانیلی برای خرید

ارزان ترین پودر کیک وانیلی برای خریدارزان ترین پودر کیک وانیلی برای خرید معمولا مربوط به برند هایی می شود که ناشناخته تر هستند البته ذکر این مطلب ضروری است که این دلیل بر کیفیت پایین این محصولات نیست چرا که اکثر این برند ها با یک. قیمت مشخص محصولات خود را به بازار عرضه می کنند و کیفیت آن ها را مشتری تعیین می کند با توجه به خریدی که دارد و یا تندیس های کیفیتی که اون برند از سازمان استاندارد دریافت کرده است.

ارائه کننده پودر کیک وانیلی باکیفیت

ارائه کننده پودر کیک وانیلی باکیفیتبرند های زیادی هستند که ارائه کننده پودر کیک با کیفیت بالا هستند. شرکت های زر ، برتر ، رشد و … برندهایی هستند که محصولات خود را عرضه کرده اند و معمولا برند های بزرگ به دلیل کیفیتی که ارائه کرده اند و البته تبلیغات گسترده ، توانسته اند حجم زیادی از خرید های بازار را به محصول خود اختصاص دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما