قیمت خرید و فروش شیرینی نخودچی در بازار کشور

شیرینی نخودچی را می توان از قنادی ها و شیرینی فروشان در همه فصول سال تهیه نمود. ابن محصول در ایام نوروز با افزایش تولید و عرضه رو به رو می شود. قیمت شیرینی نخودچی در بازار کشور بسته به کیفیت مواد اولیه، کیفیت محصول، برند تولیدی و طعم و شکل آن دارد. نمایندگی های فروش با قیمت های پایین تری که اعمال کرده اند فروش بسیار بالایی نیز دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

قیمت خرید و فروش شیرینی نخودچی در بازار کشور

صادرات عمده شیرینی نخودچی زنجبیلی

صادرات عمده شیرینی نخودچی زنجبیلیتولید کنندگان بزرگ این نوع شیرینی به دلیل کیفیت عالی محصولات خود علاوه بر ارائه شیرینی به بازار داخلی، بخشی از آن را برای صادرات به کشور های خارجی در نظر می گیرند. صادرات عمده شیرینی نخودچی زنجبیلی عموما به کشور های همسایه مانند عراق و روسیه صورت می گیرد.
این محصولات در بسته بندی های چند کیلویی به صورتی که آسیبی به شیرینی وارد نشود ارسال می گردند. بیشتر این محصولات به صورت زمینی صادر می گردند. کیفیت محصولات صادراتی عالی بوده و همچنین قیمت های آنان نیز بیشتر می باشد. صادرات شیرینی نخود چی و دیگر شیرینی ها به افزایش قیمت این محصولات منجر شده است ولی از سوی دیگر با رونق صادرات رشد اقتصادی کشور بیشتر می شود. 

مرکز خرید شیرینی نخودچی ارزان

مرکز خرید شیرینی نخودچی ارزاندر مرکز خرید شیرینی نخودچی ارزان این محصولات در انواع مختلف و با قیمت ای بسیار کمتری ارائه می شوند. ارزان بودن آن ها به دلیل جذب مشتری بیشتر بوده و صرفا به دلیل عدم کیفیت نمی باشد‌. انواع شیرینی نخودچی بسته به طعم های مختلف و طرح های گوناگون آنان دارد. طعم های زنجبیلی و دارچینی جزو پر طرفدارترین طعم ها می باشند. بعضی از شیرینی های نخودچی دارای آرد برنج‌ می باشند که کمی سفت تر از نوع اصل این شیرینی هستند. 

در سال های اخیر خرید و فروش آنلاین این محصول افزایش داشته و به نوعی سفارش صادرات و واردات نیز به صورت آنلاین صورت می گیرد‌.

عرضه مستقیم انواع شیرینی نخودچی در سراسر کشور

عرضه مستقیم انواع شیرینی نخودچی در سراسر کشورتولید کنندگان این محصول به عرضه انواع شیرینی نخودچی در سراسر کشور می پردازند. این تولید کنندگان با راه اندازی نمایندگی های فروش در بیشتر شهر های کشور توانسته اند با پرسنل آگاه به فروش با هم صنفان خود رقابت های سالمی را داشته و فروش دوچندانی را شاهد باشند.
در عرضه مستقیم عموما قیمت های کمتری اعمال می شود چرا که هزینه حمل و نقل و دیگر هزینه های مازادی وجود نداشته و این امر به پایین آوردن قیمت کمک می نماید. فروش انواع شیرینی از جمله شیرینی نخودچی، کشمشی، نارگیلی، میندال و … را فقط مراکز مجاز عرضه شیرینی انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما