خمیر فوندانت آماده | خرید عمده خمیر فوندانت آماده

خرید عمده خمیر فوندانت آماده و بسته بندی شده اغلب توسط خریدارانی انجام می گیرد که در زمینه تولیدات و تهیه انواع کیک و شیرینی فعالیت دارند. نمونه های آماده از خمیرهای مخصوص شیرینی پزی به سبک جدید، از مدتی قبل و با کیفیتی متفاوت و منحصر به فرد روانه بازار شده است.

در دنیای ماشینی امروز، اغلب مردم تمایل به استفاده از وسایل و لوازمی را دارند که به شکلی آماده و شیک به آن ها عرضه شود و تنها زحمت استفاده از آن را تحمل کنند.
این موضوع در رابطه با هر نوع موادی می تواند صدق کند اعم از خوراکی یا غیر خوراکی.

یک مثال ساده در این باره، خمیرهایی مخصوصی است که در شیرینی پزی مورد کاربرد قرار می گیرد و به نام فوندانت مشهور هستند.
خمیر فوندانت از ترکیبات ساده و مشخصی تشکیل یافته که می توان آن را در منزل نیز تهیه نمود اما مردم ترجیح می دهند که به سراغ مدل های آماده و به اصطلاح بازاری بروند؛ زیرا کاربردی آسان تر را داشته و در اتلاف وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود.

خرید عمده خمیر فوندانت آماده و بسته بندی شده همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد توسط تهیه کنندگان کیک و شیرینی در بازار انجام می گیرد که مصرفی مضاعف و بی شمار را در طول یک روز خواهند داشت.
از آن جایی که تاریخ نگهداری و مصرف انواع مدل خمیر فوندانت زیاد است، افراد عادی که علاقه به تهیه کیک و شیرینی در منزل دارند نیز می توان اقدام به خرید آن نمایند تا در فرصت مناسب از خمیر مورد نظر بهره ببرند.

خمیر فوندانت آماده | خرید عمده خمیر فوندانت آماده

خرید عمده خمیر فوندانت باکیفیت

خرید عمده خمیر فوندانت باکیفیت و آماده باعث می گردد که در صرف هزینه و وقتی که در زمان تهیه کیک و شیرینی انجام خواهید داد، صرفه جویی شود زیرا توان نگهداری طولانی را دارند.
خمیر فوندانت باکیفیت و درجه یک دارای مشخصات و قابلیت های زیر هستند:

  1. به راحتی بر روی کیک قالب گیری می شود.
  2. عدم فاسد شدن زودهنگام را به همراه دارد.
  3. وزن سبکی را داشته
  4. کم حجم و غلیظ است.
  5. تنوع رنگ و مزه گسترده ای را شامل می گردد.
  6. برای انجام تزیینات بهترین گزینه به شمار می رود.
  7. به خوبی شکل می گیرد.
  8. کشش خوبی را دارد.
  9. مزه و طعم کیک را در طولانی مدت تغییر نمی دهد.
  10. باعث نمی شود کیک و شیرینی بوی ماندگی به خود بگیرد.

خرید مستقیم بهترین خمیر فوندانت

خرید عمده خمیر فوندانت که به طور مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد اغلب از طریق مراکز معتبری صورت می پذیرد که در زمینه تأمین مواد قنادی مشغول به انجام فعالیت هستند.

بهترین نوع از خمیر فوندانت را با توجه به تنوع کمی و کیفی که شامل می شوند می توان به نمونه های زیر تقسیم نمود:

  1. خمیر فوندانت مایع
  2. خمیر فوندانت خمیری
  3. خمیر فوندانت پودری
  4. خمیر فوندانت آیسینگ
  5. خمیر فوندانت آماده
  6. خمیر فوندانت بسته بندی
  7. خمیر فوندانت صنعتی
  8. خمیر فوندانت رنگی

خریدار خمیر فوندانت آماده در بازار

خرید عمده خمیر فوندانت آماده در بازار توسط خریدارانی انجام می گیرد با مزایای کاربرد این ماده شیرین کننده و مغذی به خوبی آشنایی دارند.
جالب است بدانید بهره گیری ار خمیر فوندانت ارزش غذایی نسبتا بالایی را دارد زیرا باعث ایجاد انرژی در فرد می گردد.
از دیگر مزایایی که می توان برای استفاده از خمیر فوندانت نام برد عبارت است از:

  1. پوشاننده عالی سطح کیک است.
  2. عیوب احتمالی کیک را به خوبی پوشش می دهد.
  3. درصدی اندک آهن، منیزیم، کلسیم و… را دارد.
  4. برش نرم و راحتی را دارد.
  5. مواد روی کیک فوندانت، سازگاری بالایی را در دمای داخلی محیط دارند.

بازار خرید خمیر فوندانت درجه یک

بازار خرید عمده خمیر فوندانت درجه یک در مرکز هر استان قرار داشته که همگی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند و سپس اقدام به خرید نهایی نمایند.
در این بارار می توان به موارد زیر نیز دسترسی داشت:

  1. تنوع بالای مواد کیک و شیرینی.
  2. تزییناتی که می توان با خمیر فوندانت ایجاد کرد.
  3. آشنایی با نام بهترین برندهای تولیدکننده خمیر فوندانت.

انواع کاربرد های خمیر فوندانت آماده

انواع کاربرد های خمیر فوندانت آمادهپیشتر بیان گردید که خمیر فوندانت نوعی خمیر تزئینی خوراکی است که در صنعت قنادی کاربرد فراوان دارد. این محصول بر خلاف سایر کرم های پرکاربرد در صنعت شیرینی پزی سفت است و مانند گل سفال می باشد. فوندانت از آب، گلیسرول، قند و ژلاتین تهیه می گردد و انواع گوناگونی دارد. کاربردهای خمیر فوندانت آماده به شرح زیر است:

  1. پوشانندگی کامل سطح کیک با رنگ دلخواه.
  2. ساخت تزئینات کوچک و جزئیات برای کیک مثل روبان، گل و کاراکترهای معروف.
  3. نوشتن متن بر روی کیک.

مهمترین ویژگی های خمیر فوندانت آماده

مهمترین ویژگی های خمیر فوندانت آمادهخمیر فوندانت ویژگی هایی دارد که آن را از سیار خمیرهای شیرینی پزی همچون مارزیپان (مارسبان) و گام پیست متمایز می کند. از مهم ترین ویژگی های حمیر فوندانت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خمیر فوندانت حالتی سفت دارد و برای ساخت اشکال زیبا و فانتزی بر روی کیک مناسب است.
  2. خمیرهایی مانند خمیر مارزیپان که ماده اصلی تشکیل دهنده آن بادام یا سایر آجیل ها است، مورد پسند بسیاری از افراد نیست. چرا که برخی از افراد به آجیل آلرژی دارند. خمیر فوندانت چنین طعمی ندارد و به همین جهت با سلیقه های بسیاری موافق است.
  3. از آنجا که فوندانت بر پایه شکر و پودر قند تهیه می گردد خاصیت رنگ پذیری دارد و براحتی می توان از این وع خمیر برای ساخت انواع اشکال و تزئینات استفاده کرد.
  4. به علت سفتی، قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و اقسام طرح ها با فوندانت آسان است.
  5. به دلیل اشباع بالای قند، خمیر فوندانت به راحتی دچار فساد نمی شود و در مقایسه با سایر تزئینات رایج برای کیک عمر طولانی تری دارد.
  6. به علت تنوع در درجه غلظت فوندانت مایع، این خمیر به عنوان چسب خوراکی نیز استفاده می شود.
  7. فوندانت قابلیت جذب رطوبت و نم بالایی دارد و برخلاف توصیه برخی قنادان، نیاز به نگهداری آن در یخچال نیست، بلکه بهتر است در محیطی خشک اما خنک نگهداری شود. اگر این خمیر در پلاستکی کاملاً بسته شده که هیچ منفذی ندارد قرار داده شود به مدت چهار روز بدون هیچ فسادی در اتاقی خشک و خنک ماندگاری دارد
  8. در صورت سفت بودن خمیر می توانید برای مدت زمان کوتاهی آن را در ماکروویو قرار دهید. در صورت خشک بودن می توانید کمی کره به آن اضافه کنید. همچنین اگر احساس کردید خمیر شما چسبناک است میتوانید کمی پودر شکر و یا پودر ذرت به آن اضافه کنید. بنابراین ابداً نگران حالت پذیری خمیر فوندانت نباشید.
  9. باید توجه دشاته باشید که فوندانت و آب اصلاً با یکدیگر ترکیب و مخلوط نمی شوند و حتی یک قطره آب ممکن است سطح کارشده با فوندانت را دچار آسیب کند، اگر چنین اتفاقی افتاد دستان خود را اندکی چرب کنید و روی خمیر را اصلاح کنید.
  10. اگر جایی که با آن از خمیر فوندانت استفاده می کنید رطوبت و گرمای زیادی دارد بهتر از یک سیستم تهویه و یا یک دستگاه جذب رطوبت استفاده کنید. این نکته برای کارگاه های شیرینی پزی مناطق گرمسیری و شرجی حائز اهمیت است.
  11. فوندانت باید دور از نور نگهداری شود چرا که نور باعث تغییر رنگ آن می شود.
  12. این خمیر در عین اینکه حالتی زیبا و مدرن به کیک می دهند اما مزه و طعم خاصی ندارند و به همین جهت طعم کیک را تغییر نمی دهند.

مرکز فروش خمیر فوندانت آماده

مرکز فروش خمیر فوندانت آمادهمرکز خرید و فروش مواد قنّادی، با عرضه بهترین مواد شیرینی پزی از جمله بهترین خمیر فوندانت، ژله روکش کیک، و انواع مواد اولیّه قنّادی در خدمت عزیزان مشغول در این حرفه و مصرف کنندگان خانگی می باشد.

لیست قیمت انواع خمیر فوندانت آماده

لیست قیمت انواع خمیر فوندانت آمادهقنّادان و شیرینی پزان و همچین بانوان هنرمندی که در منزل کار شیرینی پزی را چه به صورت خانگی و چه به صورت حرفه ای و به عنوان منبع درآمد انجام می دهند برای تهیه انواع خمیر فوندانت از برندهای مختلف مانند خمیر فوندانت آیسان و فوندانت فلورا و سایر لوازم و مواد قنّادی می توانند از طریق مرکز ما اقدام نمایند. هچنین برای استعلام قیمت خمیر فوندانت می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. این بازرگانی فروش خمیر فوندانت با کیفیت و مقرون به صرفه را تضمین می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما